Untaian Langkah

Saturday, August 15, 2009

Setelah 37 Tahun, Inilah Pertama Kalinya

Inilah kali pertama aku potong kek hari jadi seingat akulah. Itupun bini aku tolong belikan. Aku ni pulok bukan jenis suka dengan kek-kek ni. Lepas kahwin baru "reti" tentang sambutan hari jadi ni. Sebelum kahwin aku tak pernah kisah pun. Tua dah aku ni rupanya, 37 tahun dah. Kebetulan pula anak-anak buah dari Terengganu datang Perlis ni. Depapun "join" sekalilah bergambarnya. Dipersembahkan dengan rendah hatinya

Dari kiri ; Along Syuhada, aku,dan anak-anak buah dari Terengganu (Azam, Hanif, Haris Lokman, Ikbal dan Mawi(Adik Awi)). Seperti biasa, mataku "malu-malu".
Potong kek tengahari,sekali dengan makan tengahari untuk rombongan dari Terengganu.

Razak Nordin berpesan ; Moga panjang umur, murah rezeki, sihat tubuh badan. Paling penting ditetapkan Iman selamanya. Hidup dan mati dalam Iman.

Share/Bookmark

1 comment:

adanz said...

huhuhu bertuah ar demo! dapat kek... kawe dapat 'apam' je! huhuhuhu