Untaian Langkah

Wednesday, March 10, 2010

Selamat Datang Mélanie Georgiades @ Diam's

Selamat Datang Mélanie Georgiades @ Diam's.

Ke dalam agama fitrah ini.

Birth name        : Mélanie Georgiades
Also known as  : Diam's or Diamant
Born                  : July 25, 1980 (age 29)
Origin                : Nicosia, Cyprus
Genres               : French Hip-Hop, R&B, hip hop soul
Years active      : 1998-present
Website             :http://www.diams-lesite.com/
Peluk Islam       : 2009.

Saya petik dua kata-katanya untuk perkongsian.

“Saya belum menemukan jalan untuk menyelesaikan masalah yang selama ini saya hadapi, sama ada dari sudut psikologi mahupun ilmu kejiwaan. Namun, hal ini saya dapat dalam agama Islam”,

“Kemasyhuran dan kekayaan tidak membuat saya tenteram seperti yang saya impikan, dan saya hanya mendapatkan jawapan dari Allah SWT”

Cerita lanjut : Dalam Majalah i. Bil 88. FEBRUARI 2010 .Halaman 83-85.

Razak Nordin berpesan ; Selamat datang Diam's. Kembali kepada fitrah. 

Share/Bookmark

No comments: